HTML

Elindultam szép hazámból...

"Elindult egyszer világot látni, egy szőke kislány, úgy hívták Anni. Így szólt az apja: Már felnőtt lány vagy,indulj az úton, Áldásom rajtad"

Friss topikok

  • Trichterwinde: Hozzászólok, hogy lehet hozzászólva :) Jól mutatsz ott a bizottságban :) Pussssszi (2008.12.19. 13:02) 7 év után véletlenül átszúrtam a 2. lyukat a bal fülemen...
  • gepárd_: szia drága. ahogy te is tanulás helyett blogoltál, most én is szakdolgozatírás helyett kommentele... (2008.12.05. 13:53)
  • Pillangooo: hmmm az a kocsma bizony az a kocsma:))) hehe a kisalfold egesz jol dolgokrol ir, bar en talaltam o... (2008.11.10. 22:36) ettem quacamoles szendvicset!!!!!!:))
  • Pólya Úr: Ez egy szuper hír (mármint sokminden az írásodban, de most konkrétan a cseppkőbarlangra gondoltam.... (2008.10.22. 08:30)
  • egyszemmeggymag: nem is azért mondtam, hogy mi kell még, hogy miért méltatlankodsz, mert tényleg baromi sokszor has... (2008.10.15. 19:24) szókincs

2008.12.15. 19:22 Pillangooo

7 év után véletlenül átszúrtam a 2. lyukat a bal fülemen...

...ez is bizonyítja, hogy kellemes fáradtság uralkodik rajtam...a dolog reggel esett meg teljesen véltelenül, azt hittem hogy már régesrég benőtt a fülem...na midegy:) háth ameg lesz egyzsre kedvem meg egy fülbevalót hordani.

elkezdődött a visszaszamlalas...mar csak par nap...teljesen pontosan vasárnap megyek haza, egyelore elore nem meghatarozott idore (ugy tunik hogy jan 1-10 kozott fogok visszajonni, aztan majd elvalik...)vegleg pedig januar legeslegvégén.

nagyon furcsa, meg nagyon nem tudok mit kezdnei a tennyle, hogy vege van. pesze szokasok kozhelym mint pfu nagyon gyorsan eltelt, es hat mert tenyleg nagyon gyorsan eltelt, de akkor is. ha lenne idom akkor setalnek sokat, de nincs idom, ugyhoyg nem setalok. biciklizni meg nem tudok, mert elkotottek a bringamat. eleg kemeny ket het all mogottem azt hiszem. lement a HR-es prezentacio, jok voltunk. vizsgaidoszak elott a belga diakok sem mutatnak nagyobb aktivitast mint kicsiny ( amuyg nem is annyira kicsiny) hazankban, ugyohgy kb alig voltak diakok az oran amikor prezentaltunk hehe. meg volt mar ket vizsgam, az elso az Interculturality vizsga, nem volt egy nagy cucc nehezebbet vartunk. aztan mult heten cvolt a holland vizsga ami azert mokasabb volt egy fokkal, mert a tanarunk nyilvanvaloan utalt minket, s eleg picske ( azt hiszem feltaláltam egy új magyar szót...amikor visszaolvastam 3 kerek percig tartott mire rájöttem mit is akartam irni:) - szoval ócska) tanar is volt, ugyhoyg a holland tudaom azelegge leszukult a gyenge bemutatkozo illetve utbaigazito mondatokra...de az is meg volt, konkretan mult csutortokon. de arra a nora meg le kellett adnom egy beadandot is... aztan penteken jott volna vagyis jott is a diakkonferencia, ahol ide immigralt foleg afriakiakkal fiatalokkal dolgoztunk egyutt,s amire egesz mult heten kezsultunk - prezentaci meg hat a workshop. baromi jok lettek volna, ha a szervezes oa tt volna amilyet megszoktam...de ze nem olya volt, szal a 200 meghivottbol teljesen konkreran senki de SENKI nem jott el...szal eleg vicces volt ugy prezentaciot tartani, hoyg magunkat tartottuk, a workshopot meg hat toroltek...a duhito persze az volta dologban, hogy egesz mult heten erre keszultunk, s ha ez tudom akko jobban sikerula  holland vizsgam, meg hat nem faradok ki annyira amennyire. a konf utan elmentunk torok etterembe az egesz csoport torok pizzat enni, fincsi volt. a torokok rengeteget esznek...

az egyik torok csoporttarsam kb egy honapja kezdte el hordani a fejkendot. a lanykarol tudni kell, hogy elotte egy bombacsaj volt de tenyleg, gyonyoru fenekig ero rezvoros haj, csinos, szep meg minden. aztan nesze neked fejkendo, azota o is eljatszhatan barki nagymamajat. beszelgettunk errol sokat, marmint errol a nagyon eros valtarsol ami benne vegbement. hogy itt tudatosult benne hoyg o muszlim, elotte annyira nem volt fontos. sokkal tobbet kene tanulnunk errol a vallasrol. egyszeruen telejsen mashogy latjak a vilagot. s persze szamunkra, szamomra is idegen, s talan monhdtaon hoyg nem is tetszetos...szamomra ezeknek a lanyoknak nincs fiatalsaguk, szandekosan elkovetken mindnent annak erdekeben hoyg minel kevesbe legyenek vonzoak, " a biztonsaguk erdekeben", s emellett borzasztoan tisztelettudoak, s nagylelkuek. szoval most nem akarom itt osszekombinalni a terrorizmust a 4 torok lannyal akit ismerek, de a nagyon eros meggyozodes a hitukrol, az kozos....es igenis mshogy kell ehhez hozzaallni, mert ok nem egyzseruen egy teljesen ma skulturaban elnek. mindnerol mashogy gondolkodnak, neha nagyon nehez veluk megertetned magad, mert vhogy nem veszik azt amit te gondolsz. szoval mivel egyre egyre tobb lesz nalunk is muszlim, szrtm nem lenne hulyeseg ha sokkal tobbet tudnank roluk, mint amennyit most tudunk. meg amugy is amit most tudunk az mind csak fekete feher...

ja igen meg a mult heten a masik vizsga masnapjan, mentunk a EUropean Commissionbe / Európai Bizottság (szégyen gyalazat de meg kellett most neztem az EU magyar honlapjat meg gozom se volt hogy zet hoyg nevezik magyarul....) ami ismetelten egy hatalmas elmeny volt...beultunk a kepviselok helyere, plusz talakoztunk 2 kepviselovel is, ami mondjuk nekem kicsit ilyen semmiéyen volt, mert maga a teny hoyg veluk talakoztunk persze nagy dolog volt, de olyan hmmm szerintem semmi kezzel foghatorol nem beszeltek...
aztan beultem Kovacs elvtars szekebe, nem minhta nagyon buszke lennek ra hoyg o kepviseli odaadat a hazat, de legalabb vki...az egesznek nagyon nagyon kulonleges hangulata volt. ha kerdezni akartunk, meg kellett nyomni a gombot hoyg bekapcsoljona mikrofon, aztan persze beultunk Barroso bacsi (elnok) szekebe is, nagyon poen hogy olyan csengo van az asztalan mint amivel a hotelekben lehet hivni a recepciost...:)ott ultunk sok sok nemetkozi diak a Bizottsag termebe...el tudnam kepzelni az hogy ott dolgozom,hehe...kepeket erdemes megnezni, mar fent vannak a picasan.

azta voltunk spanyol vacsin, pfu csilla imadtad volna, volt egy ket kaja ami fullon volt fokhagymaval...:) aztan volt itt nalam az anna amsterdambol, nagyon jo kis napot toltottunk egyutt, setaltunk, soroztunk, beszelgettunk, meg sutottunk spanyol tortillat ;)

(ha hazaertem teljesen uj fozesi szokasokkal fogok rendelkezni: immaron tudok csinalni marokkoi mentateat, spanyol tortillat, meg masfele - megjegyezhetetlen nevu - spanyol meg lengyel kajakat, es ujabban tejjel iszom a fekete teat...)

aztan tegnap megint voltam brusszelben, mert itt volt egy baratnomnek egy auszrral baratja, es neki mutattuk meg a varost.

aztan lement az utolso pszichos munkahelylatogatas - egy HR cegnel voltunk, ahol munka es szervezetpszichologusok dolgoznak. nagyon profi volt, t 2 ora elodast tartottak mindnet megmutattak,kaptunk egy csomo promos cumot! csak ez pont a holland vizsga elotti napon volt, ugyhogy mindenki egy kicist faradt volt....

az antwerepni karacsonyi vasar vegesvalahara kinyitott ( mar azt hittem sose fog) itt is van nagy oriaskerek, meg jegpalya. de komolyan ezek a belgak nem tudnak karacsonyfat disziteni. a gyonyoru varoshazank es katedralisunk elott olyan karacsonyfak allank, mint amire konkretan radobaltak volna a diszeket....a vasar bajos, mert en szeretem a karacsonyi vasarokat. bar hmmm azert eleg kiabradito hoyg van sex-shop-stand is....de hat ugye nyitott es liberalis orszag vagyunk:))))  itt mar karacsony elott allnak a fak a hazakban, hogy "tovabb tudjunk bennuk gyonyorkodni" monjdak, nekem nagyon fura. a vasarban sokat lehet kajalni, persze van sultkrumpli,meg forralt bor meg az itteni a soron kivuli masik nemzeti ital a Jenever, ami gin szeruseg, es van belolle sok sok sok fele...ma vegre el rtutdam menni es szepen nyugisan vegignezni a vasart, meg vasarolni is egy picit.de aztan megint vege a jovilagnak, mert penteken lesz egy vizsgam...:((((

ma mar elbucsuztunk egy spanyol lanytol, mert o mar holnap megy haza...mar elmult harom honapja hogy itt vagyok. azt hiszem mar tudom milyen belgium. majd mindenkinek elmondom szemelyesen ;)))

 

puszi

 

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://azancsuse.blog.hu/api/trackback/id/tr26824779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Trichterwinde 2008.12.19. 13:02:21

Hozzászólok, hogy lehet hozzászólva :)
Jól mutatsz ott a bizottságban :)

Pussssszi
süti beállítások módosítása