HTML

Elindultam szép hazámból...

"Elindult egyszer világot látni, egy szőke kislány, úgy hívták Anni. Így szólt az apja: Már felnőtt lány vagy,indulj az úton, Áldásom rajtad"

Friss topikok

  • Trichterwinde: Hozzászólok, hogy lehet hozzászólva :) Jól mutatsz ott a bizottságban :) Pussssszi (2008.12.19. 13:02) 7 év után véletlenül átszúrtam a 2. lyukat a bal fülemen...
  • gepárd_: szia drága. ahogy te is tanulás helyett blogoltál, most én is szakdolgozatírás helyett kommentele... (2008.12.05. 13:53)
  • Pillangooo: hmmm az a kocsma bizony az a kocsma:))) hehe a kisalfold egesz jol dolgokrol ir, bar en talaltam o... (2008.11.10. 22:36) ettem quacamoles szendvicset!!!!!!:))
  • Pólya Úr: Ez egy szuper hír (mármint sokminden az írásodban, de most konkrétan a cseppkőbarlangra gondoltam.... (2008.10.22. 08:30)
  • egyszemmeggymag: nem is azért mondtam, hogy mi kell még, hogy miért méltatlankodsz, mert tényleg baromi sokszor has... (2008.10.15. 19:24) szókincs

2008.11.08. 00:12 Pillangooo

ettem quacamoles szendvicset!!!!!!:))

coldplay - viva la vida, százezredzserre is meghallgatom ma este, s nem bírok betelni (mert szrtm amugy nem is lehet) chris martin hangjaval... szemet gwyneth paltrow.

az elmult x idoben, miota nem irtam, ateltem a modern patriotizmust, a otthon illatát, ami aztan itt hagyott, picit a hontalansagot vagy a szunetelen adaptalodast (???), oromet es picit csalodast a modern vilagban, meg persze mint ahogy eddig csupa csupa boldog érzést.

 

de kezdjuk az elejen, vagy valahol ott ahol legalabbis abbamaradt. (zárójeles megjegyezséként, az egész szöveg jobban hat ha coldplay szol alatta - barati jotanacs;) )

nemtom ki mikor csekkolta utoljara a kepeket, amelyeket szorgalmasabban toltogettem, mint ahogy ide irtam, de legalabb ez is valami. nem gondolom hogy ezutan tobb idom lesz irni, mert kezd a dolgo egyre (meg az eddigieknel is) surubb lenni, sok sok iskolai feladattal, s egyre nagyobb igennyel a korulottem felgyulemlett, s gyorsan megszeretett emberekre.

a partiotizmusrol.

well, az europai parlamentben belépni egészen magasztos érzés volt. pont elotte beszelgettunk rola oran, hogy kész bábel az egész, merthoyg ugye nincsen hivatalos nyelv. kb 2 orat toltottunk el ott, volt idegen vezetonk. hiresnevesoltonyos képviseloinket nem lattam, mert epp stasbourgban tortek az okos agyacsakajukat a vilag megvaltasan, de voltunk az nagy ulesteremben, meg hallgattunk sok sok okossagot. minden prospektus volt magyarul, persze mindenhol ott figyelt a zaszlonk, a zsebemben hordozom miniaturben a jogaimat az EUban (amitt a flamand viccesen ÉÜnek mond vala), termeszesetesen hibatlan mgyar forditasban. borzasztoan buszke voltam kicsiny hazamra, s jo volt latni, hogy ez az "epulet" azetr minden korombeli felfelnottbol elohozta ugyanezt. nem lattam mast mint a zaszlojaval fotozkodo, sajat nyelven vmi "éljen magyarorszag"-szerut motyogo huszoneveseket. brusszelbol csak ezt lattam, de holnap megyek rendes varost nezni:)

majd megcsillogtattam antwerpenben is nemletezo bowling tudasomat, amely vmi csoda folytan arra a estére felig letezobe ment at (8ember kozul majdnem en nyertem :) )

Ewelina bnom szervezett lengyel vacsit, ami nekunk nem volt oly nagy ujdonsag, bezzeg a nyugat europaiknak. volt ott gozgomboc, meg toltott kaposzta, fustolt sajt, plusz tejkaramella. fincsi volt, latszott rajta hogy sok szeretettel keszult.

ekkor mar teljesen be voltam sozva, merthogy nagyonnemsokara erkezett a 6 fos magyar delegacio aniko latogatoba. azt gondolom erdemes oket megkerdezni, de ugy vélem igencsa jol ereztuk magunkat. nehezen indult, hiaba szrtm szinte minig ez tortenik amkor az ember megprobal tobb tarsagot osszeerezsti, hoyg probal mindnekivel egyzserre lenni, ami persze nem jon ossze. de aztan szepen ujra osszerazodtunk. neztunk anwerpent (varoshazat zaszlok nelkul, ami miatt meg mindig duhos vagyok!!!) meg amsterdamot, oostendet (tengerpartot), brugget.

murphy es a hulye szivatos torvenyei persze vegig velem voltak, ha mondtam vmi nagyon okosat, kb a kovetkezo pillanatban megtortent az ellenkezoje (" Antwerpenben megallnak a gyalogosoknak a villamosok..."), de azt hiszem mindenki latta, hogy nagyon igyekeztem hogy minel emlkezetessebb maradjon ez az egy het.

Amsterdam. hmmmm. persze nagyon jo meg szep varos. de bevallom, nekem kicsit sok volt. az orszag ami valaha a cuki fapapucskairol, tulipanjairol, meg szelmalmairol votl hires, hat ma a sexrol meg a drogokrol hires. a  szememben elegge at van esve ( szep magyarosan) a dolog a lo masik oldalara, noha a hollandok - sot egyes kutatasok- , azt modnjak, hogy pl az emberek 90%-a, aki beter a coffieshopokba turista, s hogy amikor kinyitottak a coffieshopokat nott a drogfogyasztok szama Hollandiaban, de utana viszont csokkent, s hogy most kevesebb itt a drogos mint pl Angliaban. hat en csak remelem hogy igazuk van.

a poen kedveert, s hogy tudjuk hogy kis hazank kepviseloi mindnutt jelen vannak, talalkoztunk egy magat amerikainak mondo, de amugy magyar oromlannyal, aki gyors kivancsisagunkat kielegtve elarulta, hogy 60 euroert mindnet bevallal... a voros lampas ngyed szamomra elegge a Szomoda& Gomorra sztorit idezte, hiaba olvastam kb 6 evvel ezelott a havas dr kurvaélet c. hiperigenyes konyvet, hat hmmm...megiscsak azt ereztem hogy valami nincs rendben ezzel a fene nagy liberalitassal. mert hat legyunk toleransak, utalom is ha vki nem az, de azert ez a varos nekem total olyannak tunt, mintha vmi teljesen mas vilagban lennek. vagyhat semmikeppen sem az en vilagomban.

de amugy a prostikon es a drogosokon kivul lattunk sok erdekes dolgot is. kezdtuk az anna frank hazzal, ami dobbenetes volt.teljesen elohozta azokat az elmenyeket, amikor anno olvastam a naplot. megvettem a noncenzurazott valtozatott, s ujra el fogom olvasni. aztan megneztuk milyen kis torpemertu volt Rembrant (= Rembrants haz - tenyleg nagyon kis pici volt, az ágya belefert egy szekrenybe;) ), aztan setáltunk tobb piacon, voltunk hajokazni a csatornakon, taliztunk Anna baratnommel ( Balazs, sokszor puszil Teged:) ), majdnem bementunk a Heineken gyarban, csak epp renovaltak. szoval kihasznaltuk azt a 2 napit amit a Amsterdamban toltottunk.

aztan elmetunk a tengerhez meg bruggebe - szuper nap volt. sose lattam meg tengert osszel, egezs mas lett a szajízed, mintha nyaron latnad.ettunk tengei kajat szenyot, aztan mentunk a csodas brugge, ami azt hiszem osztatlan sikert aratott.

ez volt vasarnap nekem hetfon sulim volt, a csapat egy resze elmen t bursszelbe, este bucsusorozest tartottunk. aztan masnap nagy konnyek kozepette elmentek. utana nagyon fura volt, mert mire megszoktam hogy itt vannak, persze elmentek. utana majdnem 2 oraig egesz elhagyatottnak ereztem magam. de aztan hazaertem s vart a noverem oriasi csomagja, s ha volt gorog eposzt irnek, ez lett volt a deus ex machina, mert borzasztoan feldobodtam (Hajni, meg is neztem a filmet, koszonom!).

lassan el kell kezdenem visszaszamolni, mar csak 6 het...nagyon furcsa....

a hontalanasgrol meg csak annyit, hogy ezen egy csomot filoztam, mmint hoyg persze meberi tulajdonsagunk, hogy megszokunk ( ?) ott ahol eppen vagyunk, de  hogy nalam ez mitol megy ily konnyen. anno konnyeden szoktam meg a koleszt, meg pestet, az albit, aztan az uj albit (csilla:) ), most meg atwerpent. persze nyilvan ez inkabb azt jelenti hogy, annyira megsem vagyok nehez termeszet, s konnyen felveszem egy hely rimusat, de azert tenyleg el filoztam rajta hogy mi is a palya. persze vhol mindig szany lesz az, de akkor most mi van a tobbivel???ezek fel otthonok? vayg csak helyek ahol elek? passzolom.

amikor ma kijottem aradozva a jatemuzeumbol (ami csudajo volt!!!) azt mondta nekem az egyik csoptarsam, hogy o meg nem hallott mast tolem, csak hogy hogy huuuu en ezt meg azt mennyire elveztem, s hoyg nekem tenyeg nincsenek rossz napjaim, vagy csak o lat ritkan???hmmmmm. vannak rossz napjaim, asszem mint mindenkinek.

csakhat makacs vagyok, mint altalaban a familiam tagjai, foleg ferfiagon ;), ugyhogy alapjaraton nem hagyom magam!!!:))) visszaterve, amikor az Eu parlamentben voltunk, gondolkodtam el rajta, hogy valojaban uy tenyleg igazan milyen lehet kulfoldon elni. met hogy pl 2 evet el eljek mondjuk itt, azt siman el tudom kepzelni. dehogy tobbet??? hat nehezen....

na most hosszu hetvegenk vanamit probalunk utazassal tolteni, s holnap brusszel a project nekem el kell mennem aludni.

pussz

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://azancsuse.blog.hu/api/trackback/id/tr47756570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillumillu 2008.11.09. 14:26:52

Hmhm azert sajnalom h Brusszelt kihagytam, de nem baj, majd legkozelebb. nagyon jo erzes volt visszaolvasni a torteneseket, jo a lenyegkiemelesed Ancsu:DD Kiv vagyok mit mondasz brusszelrol, es rem semmid nem loptak el:D
puszko

Trichterwinde 2008.11.10. 08:53:44

Azért nem volt olyan nagy az a csomag :)

Nagyon jók a képek, és mostmár megnéztem a Brüsszeleseket is, fúúúúúú ... gyönyörű. Főleg az őszi színek. Megnézted jól egy fának hány színe-árnyalata van ? ;))))))))))

Pillangooo 2008.11.10. 22:36:59

hmmm az a kocsma bizony az a kocsma:))) hehe a kisalfold egesz jol dolgokrol ir, bar en talaltam ott magyar sort, de mindenesetre baromi jo hangulata volt a helyek! a csomag meg baromi nagy volt!!!:)))) pfu HÁga is nagyon szep, majd irok rola ha lesz erom!
pusz
süti beállítások módosítása