HTML

Elindultam szép hazámból...

"Elindult egyszer világot látni, egy szőke kislány, úgy hívták Anni. Így szólt az apja: Már felnőtt lány vagy,indulj az úton, Áldásom rajtad"

Friss topikok

  • Trichterwinde: Hozzászólok, hogy lehet hozzászólva :) Jól mutatsz ott a bizottságban :) Pussssszi (2008.12.19. 13:02) 7 év után véletlenül átszúrtam a 2. lyukat a bal fülemen...
  • gepárd_: szia drága. ahogy te is tanulás helyett blogoltál, most én is szakdolgozatírás helyett kommentele... (2008.12.05. 13:53)
  • Pillangooo: hmmm az a kocsma bizony az a kocsma:))) hehe a kisalfold egesz jol dolgokrol ir, bar en talaltam o... (2008.11.10. 22:36) ettem quacamoles szendvicset!!!!!!:))
  • Pólya Úr: Ez egy szuper hír (mármint sokminden az írásodban, de most konkrétan a cseppkőbarlangra gondoltam.... (2008.10.22. 08:30)
  • egyszemmeggymag: nem is azért mondtam, hogy mi kell még, hogy miért méltatlankodsz, mert tényleg baromi sokszor has... (2008.10.15. 19:24) szókincs

2008.09.18. 17:16 Pillangooo

majdnem az erkelyemrol

originally ki akartam ulni az erkelyre hogy onnen irjak, de aztan rajottem hogy amr megsincs olyannyira meleg, de azert itt ma eleg jo ido volt. delelott elkellett a kabat, de delutan rovidujjuban jottem haza. tegnap a suli anniyra nem volt izgalmas, a csajszi aki tartotta ari volt, de nekem kicsit langyos viz, sebaj. aztan teljesult a fixa idealom, ugyanis utana beultunk a lanyokkal kvzni, es tok jo volt kb ket orat beszelgettunk. megbeszeltuk hogy meg ok sem tanultak angolul soha semmit, es hogy azert elegge ra vannak ok is parazva. ahogy ereztem, korulbelul egy szinten vagyunk angolbol. mondjuk a spanyol lanyokat eleg nehezkes megerteni, hogy finoman fogalmazzak...: borzaszto a kiejtesuk!!!:))) de mauyg nagyon aranyosak, osszebaratkoztam 2 portugal lannyal is, akik itt laknak tok kozel hozzank, es holnap este majd atjonnek hozzank, aztan elmegyunk egy hivatalos erasmus bulira.

a mai anwterpen tura jo volt, megneztunk sok mindnet, de ugy csak picit, hogy "megizleljuk az izet" ahogy azt csak az idegenvezetonk mondta. a katedralisban voltunk tobb idot, ott sokat beszelt, pl megmutatta hogy Rubens is ember volt, ugyanis vetett apro technikai hibakat a kepein :) de elveztuk, csak a bacsi az vegere elfaradt es tobbszor benyogott hollandot az angol helyett...ugyvotl hogy ma veszek vegre telefont, de a nokia boltban epp nem volt nekik keszleten az ami a legolcsobb, ugyhogy holnap du visszamegyek, es lesz vegre belga szamom. aztan setaltam egyet a bevasarloutcan, aminek sulyos kovetkezmenyei lettek, talaltam egy olyan H&M-t a mi a kiegeszitokre van specializalodva... szal van egy uj gyonyoru salam+ sapkam... de mivel itt ugyis hideg lesz, ezekre szuksegem lesz. es most kikoltekeztem magam az elkovetkezo masfel honapra ;) s innentol messzire elkerulom a de Meir-t....(ez a shopping street;) )

kezdem magam egyre jobban kiismerni a varosban, pl teganp meg ma mar egyalatalan nem is hasznaltam terkepet, a belvarosban teljesen jol eligazodom, aminek tok orulok. meg mindig nezegetem a tobbi utvonalat is:)))

tok durva belegondolni, hogy mar egy het eltelt.

millio pusszz

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://azancsuse.blog.hu/api/trackback/id/tr60670181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Trichterwinde 2008.09.18. 19:10:44

Sajnos, el kell, h keserítselek... a shopping streetek és cityk közelében olyasfajta mágneses mező van kialakítva, ami minket mindig "bevonz" ... és nem tehetsz ellene semmit :DDDDDDD
süti beállítások módosítása