HTML

Elindultam szép hazámból...

"Elindult egyszer világot látni, egy szőke kislány, úgy hívták Anni. Így szólt az apja: Már felnőtt lány vagy,indulj az úton, Áldásom rajtad"

Friss topikok

  • Trichterwinde: Hozzászólok, hogy lehet hozzászólva :) Jól mutatsz ott a bizottságban :) Pussssszi (2008.12.19. 13:02) 7 év után véletlenül átszúrtam a 2. lyukat a bal fülemen...
  • gepárd_: szia drága. ahogy te is tanulás helyett blogoltál, most én is szakdolgozatírás helyett kommentele... (2008.12.05. 13:53)
  • Pillangooo: hmmm az a kocsma bizony az a kocsma:))) hehe a kisalfold egesz jol dolgokrol ir, bar en talaltam o... (2008.11.10. 22:36) ettem quacamoles szendvicset!!!!!!:))
  • Pólya Úr: Ez egy szuper hír (mármint sokminden az írásodban, de most konkrétan a cseppkőbarlangra gondoltam.... (2008.10.22. 08:30)
  • egyszemmeggymag: nem is azért mondtam, hogy mi kell még, hogy miért méltatlankodsz, mert tényleg baromi sokszor has... (2008.10.15. 19:24) szókincs

2008.09.14. 19:21 Pillangooo

vasárnap délután

no, most ertunk haza. ma elvileg olyan nap volt antwerpen, hogy Monumenten day, ami azt jelenti - elvileg - hogy eg ycsomo helyre, pl muzaumokba ingyen be lehet menni. na ez nem teljesen igy nezett ki, de azert egy nagyon setaltunk. a csatornat - ami itt latogahato- megneztuk, meg telleg lesatltuk a labunkat.kezdem megismerni ezt a varost. ettunk itteni nemezeti kajakent sultkrumplit kulonbozo szoszokkal, fincsi volt! aztan elsetaltunk a folyohoz, ah itt minden nagyon szepp!!meg ma szuper idonk volt, sutott a nap, laza kabatkaban lehetett nyomni.:) velunk egy bolgar csajszi, ot az eszti - lakotars- ismeri a nyelvtanfolymamrol, hat vmi nagyon jofej a csaj, tok sokat nevettunk!!!:)) az angol is jol ment, meg pluszba jol jott, hogy nem holnap kell eloszor rendesen beszelnem, hanem ma mar duncsiztam Silvanaval!

Holnap 9re megyek az informacioosztasra a suliba, utana lesz 4 ora dutchom, azt du fel 4 ig fog tartani, szunettel egyutt. keddem a heten a szunet, szerdan fel 11tol fel 4ig dutch ujra, aztan csutortokon varostnezunk a csoporttal. mar megvan az oranrendem plusz az egesz feleves programom, nagyon profin megcsinalva. ketszer fogunk menni brusszelbe tanulmanyi kirandulasra, Unios kozpontokba.:)) plsuz tobbszor pszichos terepgyakokra!!!

van egy kis teraszunk, ma delelott ucsorogtem kint egy kicsit. nagyon jo helyen lakunk, kozel van minden. valami olyasmi ez a varos amilyet meg nagyon lattam. talan koppenhagahoz hasonlithato, de tok mas mint barmi eddig, de nagyon tetszik.

Hihetetlen szervezettek, es nagyon kedvesek.

na pusz

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://azancsuse.blog.hu/api/trackback/id/tr12663278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pólya Úr 2008.09.15. 13:11:09

Ancsus!
Ez még mindig nagyon jól hangzik, de azért én szívesen látnék mostmár lassanként fényképeket is!
Aztán a mai napi élményeket is várjuk ám! :)
süti beállítások módosítása