HTML

Elindultam szép hazámból...

"Elindult egyszer világot látni, egy szőke kislány, úgy hívták Anni. Így szólt az apja: Már felnőtt lány vagy,indulj az úton, Áldásom rajtad"

Friss topikok

  • Trichterwinde: Hozzászólok, hogy lehet hozzászólva :) Jól mutatsz ott a bizottságban :) Pussssszi (2008.12.19. 13:02) 7 év után véletlenül átszúrtam a 2. lyukat a bal fülemen...
  • gepárd_: szia drága. ahogy te is tanulás helyett blogoltál, most én is szakdolgozatírás helyett kommentele... (2008.12.05. 13:53)
  • Pillangooo: hmmm az a kocsma bizony az a kocsma:))) hehe a kisalfold egesz jol dolgokrol ir, bar en talaltam o... (2008.11.10. 22:36) ettem quacamoles szendvicset!!!!!!:))
  • Pólya Úr: Ez egy szuper hír (mármint sokminden az írásodban, de most konkrétan a cseppkőbarlangra gondoltam.... (2008.10.22. 08:30)
  • egyszemmeggymag: nem is azért mondtam, hogy mi kell még, hogy miért méltatlankodsz, mert tényleg baromi sokszor has... (2008.10.15. 19:24) szókincs

2008.09.19. 17:53 Pillangooo

van telefonom!!! ez edes pici nokia 1650es, 40 euroert, es vettem bele 20kredtitet, ugyh van belga szamom:)de szrtm a magyar telo is nalam lesz azert... ma botl megint 4 ora holland, meg minidg nagyon vicces a dolog. aztan napkozban volt megint egy info blokk egy oa szervezetrol ami azt szolgalja hogy a diakok a tanulas mellett nagyon jol erezzek magukat. itt  toluk fogunk tudni olcson bringat kolcsonozni, amit szerintem az esztivel mielobb meg is fogunk tenni, kb hetfon!:) es akkor mar lesz vegre szupi bringank:) es egycsomon lehetoseg van, amit rajtuk keresztul el lehet erni.  hetfon mar lesz egy rendes oram is nem csak a Dutch, pfu eleg kivancsi vagyok.

esztivel ugy tervezzuk hogy a hetvegen folytatjuk a varosnezo projectet a hetvegen:)

hat most ennyi van!

ja reggel allt egy magyar rendszamu seat ibiza a suli elott, kisse meglepodtem.mint kiderult van itt magyar tanszek, mert ez a suli nagyon jo nyelvekbol is, es van itt magyar magyar tanar.:)

odajott ma hozzam az egyik torok lany, hogy ha van idom majd lecci beszeljek neki Magyarorszagrol, mert ot nagyon erdekli :)

 

pussz

 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://azancsuse.blog.hu/api/trackback/id/tr24671754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Trichterwinde 2008.09.19. 18:34:09

Gondolom ő nem török vendégmunkás kíván nálunk lenni :)))))

Megnéztem a telcsid, nagyon cuki!

Fuuuu, tök szupi lesz majd bringázni.

Nah puszi

Trichterwinde 2008.09.19. 18:35:05

Jah igen... megadod majd a belga számod? :))))))))

Pillangooo 2008.09.19. 18:36:51

persze meg, csak meg formazom a telot
süti beállítások módosítása